You think you’re funny?

i like my women like i like my coffee.

What? hot, sweet and black?

nah, bought from a street corner and costing less than three quid.

You think you’re funny, don’t you?

sure, i could make people laugh just reading from a dictionary.

Really? how would you do that then?

i’d read it with my cock hanging out.

50 responses

  1. That certainly made me chuckle. It reminds me of the best wedding advice I received: “When you guys argue, strip naked. Especially in middle age, nothing funnier than angry people naked.” I admit, when we argue, if one of us gets naked, we no longer think of anger. Though I’m not sure we think of humor either…

    12.12.01 at 10.17

  2. suggestivetongue

    Well that’s awesome. (Then again, you referenced coffee. Weak spot.)

    12.11.20 at 17.54

    • thanks πŸ™‚

      12.11.21 at 10.10

  3. I have a few dictionaries in my house… We should read together sometime 😜

    12.11.18 at 04.14

    • hehe – its a date mate πŸ™‚

      12.11.18 at 06.03

  4. I wouldn’t be laughing.

    12.10.31 at 13.37

    • you would if you saw it lol

      12.10.31 at 15.55

    • Where have you been? If you are in the Witness Protection Program, don’t answer.

      12.11.05 at 02.21

      • haha – i’m on vacation until the end of next week, when i will be back with a vengeance

        12.11.07 at 08.07

  5. If someone said that to me on an internet first date, I’d be hooked.

    12.10.23 at 05.51

    • we’ll have to go on a date then πŸ˜‰

      12.10.23 at 06.05

  6. drreamstr

    Just as much respect for females as for coffee. Barbaric.
    It was pretty funny, though

    12.10.22 at 16.11

    • i wrote it for the humour alone – please don’t think that i disrespect coffee

      12.10.22 at 16.14

      • drreamstr

        I am not convinced, sir

        12.10.22 at 17.01

        • to be honest, neither am i – but it was worth a punt i guess πŸ™‚

          12.10.22 at 17.11

          • drreamstr

            Ha. You really are funny.

            12.10.22 at 17.12

          • drreamstr

            Thanks for following, Kyle

            12.10.22 at 17.13

  7. There you are My Kyle! I am really laughing out loud.

    Bisous,
    Dawn

    12.10.22 at 13.41

    • delighted to hear it dawn πŸ™‚

      12.10.22 at 14.40

  8. Haha… DICKtionary.

    12.10.22 at 12.48

    • haha – wish i’d thought of that – would have made a great title – thanks becca πŸ˜†

      12.10.22 at 13.37

  9. workspousestory

    This was so bad that it was good damn it. I hate myself for liking it! x

    12.10.22 at 06.04

    • haha – i hated myself for writing it lol

      12.10.22 at 07.40

      • workspousestory

        So we’re even.
        Not sure how I got to that conclusion…

        12.10.22 at 07.50

  10. eroticstorytime

    You made me smile, quite an achievement at around 6:30 am on an Autumn morning.

    12.10.22 at 01.30

    • yay – glad to hear it πŸ™‚

      12.10.22 at 07.40

  11. To paraphrase David Niven, I make it a point never to laugh at a man’s shortcomings.

    12.10.21 at 23.11

    • but its neither short, or coming

      12.10.22 at 07.39

  12. Oh, I’m with Ruby–dress it up and you’ll get a laugh. πŸ˜‰

    12.10.21 at 20.27

    • top hat or bowler?

      12.10.22 at 07.39

  13. If I happened upon you reading the following word in the dictionary, I’d laugh, promise!

    Pulchritudinous – pulΒ·chriΒ·tuΒ·diΒ·nous (adj.)
    Characterized by or having great physical beauty and appeal

    β™₯ β™₯ β™₯ β™₯ πŸ˜‰

    12.10.21 at 18.09

    • i’d laugh trying to pronounce it β™₯

      12.10.22 at 07.39

      • rofl. that’s why i put the pronunciation there for you! πŸ˜‰

        12.10.22 at 08.52

        • i pronounce it rhon-da – it means the same thing πŸ™‚

          12.10.22 at 09.01

          • oooooh, very clever mew. brownie points for you!

            12.10.22 at 10.21

  14. This post really did make me laugh. Riotously. Feels good to laugh. OMFG Kyle! πŸ™‚

    12.10.21 at 18.08

    • glad i made you smile renee

      12.10.22 at 07.38

  15. Ha! Great…

    12.10.21 at 18.06

    • cheers πŸ™‚

      12.10.22 at 07.37

  16. Oh groan Kyle, groan!

    12.10.21 at 18.01

    • sorry trent

      12.10.22 at 07.37

      • I’ll live, I guess. Good to see you back in the swing of posting.

        12.10.22 at 08.33

        • thanks man – it might get a bit interrupted over the next few weeks but we’ll see πŸ™‚

          12.10.22 at 08.36

          • Yeah well some interruptions are better than others. Hope yours goes smashingly well – but I warn you, I expect some awesome awesome posts after the visit concludes (not on the topic mind you, but please take all that pent up whatever and splurge on some crazy writing, I’d welcome it).

            12.10.22 at 08.48

            • you can count on it mate πŸ™‚

              12.10.22 at 09.02

  17. Isabella

    Hahaha….nice!

    12.10.21 at 17.59

    • thanks isabella

      12.10.22 at 07.37

  18. I’m not so sure you would make me laugh reading the dictionary with an exposed cock -perhaps if you painted a face on it and made it wear a little hat – but the rest of the piece made me laugh. πŸ˜‰

    12.10.21 at 17.59

  19. Le Clown

    Kyle,
    You never leave us hanging with your punchlines…
    Le Clown

    12.10.21 at 17.56

    • merci monsieur clune

      12.10.21 at 17.58

ask me anything

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s