Facespeare

there is a theory that states that a billion monkeys on a billion keyboards would eventually type out the complete works of shakespeare – however i’ve been on facebook, and it would seem that this theory is clearly not true.

31 responses

  1. Facebook defies logic…

    12.11.18 at 04.13

    • it really does 🙂

      12.11.18 at 06.02

  2. LOL!!!!!!

    12.11.12 at 13.46

  3. Oh, I needed that laugh. But, alas, now I find myself in tears because your statement is sadly true.

    12.10.31 at 17.57

  4. PAZ

    This is completely irrelevant to the post but now I know what the “eeeeee” was for.

    12.10.25 at 21.49

  5. Only if Shakespeare wrote of swag in abbreviations…

    12.10.24 at 16.31

    • very true 🙂

      12.10.24 at 19.05

  6. LOL! ♥

    12.10.24 at 13.38

    • 🙂 thanks

      12.10.24 at 13.41

  7. You apparently do not subscribe to my brand of Facebook monkey friends. We’ve at least covered all of Hamlet by now. 31 more plays to go and all of the sonnets.

    12.10.23 at 19.20

    • yay – how long is it going to take?

      12.10.24 at 07.07

      • about 12 more Fridays. Maybe less if they get drunk more often. (fridays are #shakespearequotefridays and when they get drunk, they quote shakespeare anyway.)

        12.10.26 at 12.13

        • looking forward to it

          12.10.27 at 07.19

  8. eroticstorytime

    For some inexplicable reason the phrase “empty vessels make the most noise” springs to mind when I think of Facebook. Cheers for the laugh

    12.10.23 at 16.19

    • well spotted – any time

      12.10.23 at 18.21

  9. YES.

    12.10.23 at 16.00

  10. Thanks for the laugh.

    12.10.23 at 13.30

    • any time chrissy

      12.10.23 at 18.19

  11. Haha, that is timeless wisdom right there, my friend.

    12.10.23 at 12.56

  12. Well you have deeply offended the monkey. The monkey is flinging poop all around the room in anger. Really Kyle, I’m totally sending you the cleaning bill. It’s gonna be a whopper.

    12.10.23 at 12.46

    • hahaha – sorry, i hadn’t thought of that 😉

      12.10.23 at 12.47

      • I figured. People never consider the monkey’s feelings. He is expendable primate. Not his fault that he diverged from us on evolutionary tree, but I assure you his writing is better than the average chump on Facebook. Soon he will prove it!

        12.10.23 at 12.52

        • he can count on me to follow him 🙂

          12.10.23 at 12.56

  13. Nope. Not true!

    Bisous Kyle!

    12.10.23 at 12.28

  14. Hahaha–true!

    12.10.23 at 12.24

    • thanks susan 🙂

      12.10.23 at 12.26

Leave a Reply to Viciously Sweet Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s